Service Copiatoare|Imprimante
PRELUNGESTE VIATA COPIATORULUI PRIN REVIZII PERIODICE !
Compania noastra asigura instalare si service autorizat pentru toate modelele de copiatoare, imprimante, multifunctionale, faxuri, scannere direct la sediul dumneavoastra.
Tel: 0740-093 003, 0745-069 321
Service la cerere
Pentru societatile care inca nu au incheiat un contract de service cu noi asiguram contra cost service de specialitate.
In speranta ca oferta noastra vine in intampinarea necesitatilor Dvs. va asiguram de intreaga noastra disponibilitate de colaborare.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: 0740-093 003, 0745-069 321 sau pe adresa de e-mail office@kopserv.ro
Pentru buna
functionare a echipamentelor de printare din cadrul firmei sau institutiei
dvs.(copiatoare, imprimante, faxuri) este recomandat sa aveti un contract de
service si intretinere cu o firma specializata.
In functie de
specificul activitatii dvs, va putem oferi 3 tipuri de contract de service:
1. Contract de service total-Full service
Prin acest contract se asigura toate componentele necesare activitatii de printare/copiere cu exceptia hartiei.
- asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare: toner, cip, cilindru, role, kit-uri de intretinere etc.
- asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimb sau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica
- revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare
- asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului
- repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru
- inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate
- un numar nelimitat de solicitari , sesizari
- timp de raspuns la solicitare de maxim 4 ore
Avantajele service-ului total:
- se
prelungeste durata de viata a copiatorului, calitatea copiei ridicandu-se
la un nivel optim
- se
asigura buna functionare a copiatoarelor, prin revizii periodice si
interventii la cererea beneficiarului, de cate ori este nevoie
- in urma
unei sesizari telefonice, o echipa de la departamentul service se va
deplasa la sediul dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil
- consumabilele,
piesele de schimb si manopera la schimbarea pieselor sunt gratuite
- garantie
extinsa in cazul in care achizitionati aparatul de la firma noastra
- garantie
extinsa (minim 2 ani)
2. Contract de service pe baza unui abonament lunar
Pe baza unui abonament
lunar se asigura la sediul clientului:
- vizita
lunara nesolicitata pentru verificare si eventuale operatiuni de
intretinere
- orice
interventie solicitata, ori de cate ori este nevoie
- toata
manopera este inclusa in pretul abonamentului, consumabilele si piesele se
achita separat
- asiguararea
de consumabile si piese de schimb
- timp de
raspuns : 4 ore
- solutia
optima, astfel incat pret print/pagina sa fie cat mai redus
Avantaje:
- prin intermediul contractului
de service creste durata de viata a aparatelor, se evita defectiuni
generate de uzuri mari, rezultand un pret pe copie mai bun si o eficienta
a aparatului mult mai buna, inclusiv o calitate superioara a copiei
- beneficiati de servicii tehnice
de inalta calitate cu garantarea lucrarilor efectuate cat si garantie
pentru piesele se schimb
- analiza initiala gratuita
- evaluare permanenta a gradului
de uzura a aparatelor
- se asigura o buna functionare a
echipamentelor prin revizii periodice
- remedierea unor defectiuni de
ordin mecanic sau electric
- reincarcare de cartuse si
reconditionare
- consiliere in ceea ce priveste
vanzarile
- manopera gratuita pentru
remedierea oricaror defecte in cel mai scurt timp
- deplasarea si constatarea scutite
de tarif suplimentar
3. Contract ocazional de asistenta tehnica
Acest tip de contract
cuprinde:
- Asistenta tehnica si service la
sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
- Depanarea si repararea pieselor
si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
- Inlocuirea pieselor de schimb
ce nu pot fi reparate.
- Timpul de raspuns la solicitare
de maxim 8 ore
- Costul materialelor
consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter
consumabil se factureaza separat