Service Copiatoare|Imprimante

PRELUNGESTE VIATA COPIATORULUI PRIN REVIZII PERIODICE !

Compania noastra asigura instalare si service autorizat pentru toate modelele de copiatoare, imprimante, multifunctionale, faxuri, scannere direct la sediul dumneavoastra.

Tel: 0740-093 003, 0745-069 321 


Service la cerere

Pentru societatile care inca nu au incheiat un contract de service cu noi asiguram contra cost service de specialitate.

In speranta ca oferta noastra vine in intampinarea necesitatilor Dvs. va asiguram de intreaga noastra disponibilitate de colaborare.

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: 0740-093 003, 0745-069 321 sau pe adresa de e-mail office@kopserv.ro 


Pentru buna functionare a echipamentelor de printare din cadrul firmei sau institutiei dvs.(copiatoare, imprimante, faxuri) este recomandat sa aveti un contract de service si intretinere cu o firma specializata.

In functie de specificul activitatii dvs, va putem oferi 3 tipuri de contract de service:

1. Contract de service total-Full service

Prin acest contract se asigura toate componentele necesare activitatii de printare/copiere cu exceptia hartiei.

  • asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare: toner, cip, cilindru, role,  kit-uri de intretinere etc.
  • asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimb sau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica
  • revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare
  • asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului
  • repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru
  • inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate
  • un numar nelimitat de solicitari , sesizari
  • timp de raspuns la solicitare de maxim 4 ore 

Avantajele service-ului total:

  • se prelungeste durata de viata a copiatorului, calitatea copiei ridicandu-se la un nivel optim
  • se asigura buna functionare a copiatoarelor, prin revizii periodice si interventii la cererea beneficiarului, de cate ori este nevoie
  • in urma unei sesizari telefonice, o echipa de la departamentul service se va deplasa la sediul dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil
  • consumabilele, piesele de schimb si manopera la schimbarea pieselor sunt gratuite
  • garantie extinsa in cazul in care achizitionati aparatul de la firma noastra
  • garantie extinsa (minim 2 ani)


2. Contract de service pe baza unui abonament lunar

Pe baza unui abonament lunar se asigura la sediul clientului:

  • vizita lunara nesolicitata pentru verificare si eventuale operatiuni de intretinere
  • orice interventie solicitata, ori de cate ori este nevoie
  • toata manopera este inclusa in pretul abonamentului, consumabilele si piesele se achita separat
  • asiguararea de consumabile si piese de schimb
  • timp de raspuns : 4 ore
  • solutia optima, astfel incat pret print/pagina sa fie cat mai redus

Avantaje:

  • prin intermediul contractului de service creste durata de viata a aparatelor, se evita defectiuni generate de uzuri mari, rezultand un pret pe copie mai bun si o eficienta a aparatului mult mai buna, inclusiv o calitate superioara a copiei
  • beneficiati de servicii tehnice de inalta calitate cu garantarea lucrarilor efectuate cat si garantie pentru piesele se schimb
  • analiza initiala gratuita
  • evaluare permanenta a gradului de uzura a aparatelor
  • se asigura o buna functionare a echipamentelor prin revizii periodice
  • remedierea unor defectiuni de ordin mecanic sau electric
  • reincarcare de cartuse si reconditionare
  • consiliere in ceea ce priveste vanzarile
  • manopera gratuita pentru remedierea oricaror defecte in cel mai scurt timp
  • deplasarea si constatarea scutite de tarif suplimentar


3. Contract ocazional de asistenta tehnica

Acest tip de contract cuprinde:

  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 de ore 
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil se factureaza separat