Livrare si Returnare

TRANSPORT SI RETURNARE


Kopserv Solutions S.R.L., prin intermediul firmei de curierat livreaza produse in toate localitatile din Romania.

Stocul produselor pe site este afișat la fiecare produs în parte astfel:

  • In Stoc - Produsul se află în stocul fizic al magazinului kopserv.ro sau în depozit. În acest caz, produsul va fi livrat către dumneavoastră în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.
  • Intreaba Stoc, La comanda  - Produsul se află în cantități limitate sau rezervate în stocul distribuitorului autorizat. În acest caz, reprezentantul de vânzări va fi singurul în măsură să vă comunice dacă produsul pe care doriți să-l comandați va fi livrat sau nu către dumneavoastră. Pentru această situație, puteți opta pentru a aștepta o perioadă de timp pentru a vi se putea livra produsul în cazul unei comenzi ferme.

Pentru a comanda un produs trebuie să urmați acești pași:

  1. Alegerea produsului dorit.
  2. Plasarea comenzii prin crearea unui cont sau prin opțiunea "Comandă fără cont" a site-ului.
  3. Confirmarea comenzii telefonic în urma contactării unui reprezentant de vânzări al firmei.
  4. Achitarea produselor în funcție de metoda de plată aleasă în procesul de finalizare al comenzii.

Livrarea comenzii efectuate:

  • După plasarea comenzii veți primi un e-mail de confirmare cu produsele comandate și totalul acestora. Veți fi contactat de un reprezentant de vânzări pentru a vă confirma disponibilitatea și termenul de livrare al comenzii.
  • Comanda va fi livrată prin intermediul unei firme de curierat.
  • Puteți, de asemenea, ridica personal produsele comandate de la unul din punctele de lucru Kopserv Solutions SRL
  • La receptia comenzii, produsele vor fi însoțite de factură fiscală și certificat de garanție. Vă rugăm să păstrați aceste acte pentru a putea beneficia de garanția acordată atât de service-ul kopserv.ro, cât și de service-ul autorizat pe teritoriul României al fiecărui producător.

Pentru produsele care se intorc in garantie din cauze legate de transport, costul returnarii este suportat de catre Kopserv Solutions S.R.L. Aceste incidente trebuiesc reclamate imediat atit firmei de curierat cit si Vanzatorului imediat dupa preluarea si deschiderea coletului.

Privind dreptul de unilateral al consumatorului. Art 4 al.C din OG 34/2014:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Noi dispunem de 15 de zile garantie de retur. Acest lucru insemnand:
Daca nu esti multumit de produsul achizitionat, iti oferim posibilitatea de a-l schimba, intr-o perioada de 15 de zile de la data achizitiei. 
In maxim 15 zile de la achizitie, aveti posibilitatea de a returna produsul, caz in care S.C. Kopserv Solutions S.R.L. se oblige sa va schimbe produsul cu un altul. Nu se returneaza valoarea in bani a produsului achizitionat.

 Returnarea produsului se va efectua pe cheltuiala clientului.

Costul cu transportul de la Client catre S.C.Kopserv Solutions S.R.L. se achita de catre Client.

Marfa returnata trebuie sa fie completa, neafectata fizic sau cosmetic, in ambalajele cu care a fost trimisa si insotita de factura originala. O exceptie de la aceasta regula o reprezinta produsele care sunt returnate din cauze legate de transport. Pentru acestea Kopserv Solutions srl ofera transport GRATUIT si inlocuirea produsului.